Հաճախակի տրվող հարցեր

Կարո՞ղ եմ նվեր-քարտով օնլայն վճարել։
TI'ME նվեր-քարտերի վրա պատկերված QR կոդը հնարավորություն կտա քարտերն օգտագործել նաև օնլայն։ Կատարե՛ք օնլայն գնումներ և վճարե՛ք գնման համար օնլայն՝ TI'ME նվեր-քարտով։
Որո՞նք են ժամագործի աշխատանքային ժամերը։
Ժամագործն աշխատում է երեքշաբթիից շաբաթ՝ 11։00-ից 18։00։ Ընդմիջման ժամն է 15։00-ից 16։00։ Ժամագործն աշխատում է Հյուսիսային պողոտա 5 հասցեում գտնվող TI'ME խանութ-սրահում։
⬫Ո՞ր արժույթներով կարող եմ վճարել
  • Կայքում օգտագործվող հիմնական արժույթը ՀՀ դրամն է։
  • Այլ արժույթներով գնումներ քարտային կատարելու դեպքում, այդ արժույթները կվերածվեն դրամի՝ ըստ այդ պահին գործող փոխարժեքի։
  • Այսպիսով, քարտային գործարքները կարող են իրականացվել բոլոր արժույթներով, սակայն կանխիկները՝ միայն ՀՀ դրամով։

⬫Ինչպե՞ս կարող եմ վճարել
Վճարումներն իրականցվում են՝
  • Կանխիկ՝ առաքիչին, առաքումը կատարելիս։
  • Առցանց քարտով։
  • Նվեր քարտով։
  • TI'MEClub կուտակային քարտով։
Գործում է նաև վճարման ապառիկ եղանակ, որը, սակայն, չի գործում օնլայն։ Ապառիկ վաճառք ձևակերպելու համար խնդում ենք մոտենալ TI'ME 9 խանութ-սրահներից որևէ մեկ։ Ապառիկի պայմաններին ծանոթանալու համար կարող եք հետևել հղմանը, կամ հարցնել վաճառող խորհրդատուներին։
⬫Սպասարկման կենտրոն ունե՞ք:
Սպասարկման կենտրոնը, գտնվում է Հյուսիսային Պողոտա 5 հասցեում գտնվող TI'ME խանութ-սրահում։ Երաշխիքային սպասարկում ստանալու համար, անհրաժեշտ է ներկայացնել երաշխիքային անդորրագիր։
⬫Ե՞րբ կստանամ պատվերս
Պատվերները կարող են գրանցվել յուրաքանչյուր օր՝ ցանկացած ժամի, սակայն առաքումն իրականացվում է 14։00-ից 19։00 ընկած ժամանակահատվածում։ Երևանի տարածքում առաքումն իրականացվում է 24 ժամվա ընթացքում։ Առաքումը մարզերում իրականացվում է 2-3 աշխատանքային օրվա ընթացքում։ Մարզերում իրականացվող առաքման քաղաքականության մանրամասներին ծանոթանալու համար, հետևե՛ք հղմանը
⬫Անձնական տվյալներս գաղտնի՞ են պահվում
  • Մենք երաշխավորում ենք անձնական տվյալների կատարյալ գաղտնիություն:
  • Միայն եզակի դեպքերում, Ձեր համաձայնությամբ, Ձեր անձնական տվյալները կվերամշակվեն համաձայն Հայաստանի Հանրապետության համար ՀՕ-49-Ն օրենքի, որը ուժի մեջ է մտել 2015 թվականի մայիսի 18-ից:
  • Ձեր անձնական տվյալները օգտագործվելու են համաձայն գործարքի պայմանագրով նախատեսված պայմանների և նպատակների:
⬫Ինչպե՞ս կարող եմ հետևել պատվերիս ընթացքին
Պատվերի ձևակերպումից հետո Դուք կստանաք պատվերը հաստատող հաղորդագրություն, որը կներառի գաղտնաբառ։ Այդ գաղտնաբառի միջոցով Դուք կարող եք հետևել Ձեր պատվերի կարգավիճակին։
⬫Մինչև ո՞ր ժամն է գործում առաքման ծառայությունը
Պատվերները կարող են ձևակերպվել ցանկացած ժամի, սակայն առաքման ծառայությունը գործում է մինչև 22։00։ Առաքումը կիրականցվի պատվերի ձևակերպումից 24 ժամվա ընթացքում՝ կախված առաքման հասցեից։
⬫Կարո՞ղ եմ փոխանակում կամ վերադարձ կատարել
  • Վերադարձի և փոխանակաման պարտադիր պայման է ՀԴՄ կտրոնի առկայությունը։ 
  • Խանութ-սրահներից գնված ապրանքատեսակը կամ ապրանքատեսակները պետք է վերադարձվեն և փոխանակվեն այն խանութ-սրահում, որտեղից գնվել են։
  • Խանութում վերադարձվող կամ փոխանակվող ցանկացած իր կանցնի մեր կողմից սահմանված որակի վերահսկողություն, այն պետք է ունենա իր նախնական՝ վաճառքային, տեսքը։ 
  • Վերադարձի հաստատման դեպքում, գումարը կվերադարձվի այն եղանակով, որով կատավել է գնումը։
  • Քարտային վճարման դեպքում գումարը կվերադարձվի մի քանի օրվա ընթացում՝ կախված քարտը սպասարկող բանկից։
⬫Ինչպե՞ս կարող եմ վերադարձնել օնլայն պատվերը
  • Վերադարձը և փոխանակումը կարող են իրականացվել պատվերի ստանալուց հետո՝ 14 օրվա ընթացքում։ Ապրանքատեսակը պետք է լինի նախնական փաթեթավորմամբ և ունենա ապրանքային տեսք։
  • Վերադարձն ու փոխանակումը կատավում են միայն Հյուսիսային Պողոտա 5, 0001,  խանութ-սրահում:
  • Ականջօղերը ենթակա չեն փոխանակման կամ վերադարձի։
⬫Որո՞նք են առաքման տարբերակները
  • Պատվերի առաքումն իրականացվում է այն ձևակերպելուց հետո՝ 24 ժամվա ընթացքում։ Երևան քաղաքի տարածքում առաքումը գործում է շաբաթվա բոլոր 7 օրերին։
  •  Առաքումը դեպի մարզեր նույնպես հասանելի է ամեն օր, բացառությամբ՝ Ագարակ և Մեղրի քաղաքների, որտեղ առաքում կատարվում է միայն չորեքշաբթի և շաբաթ օրերին։
  • Առաքումը մարզերում չի գործում կիրակի և երկուշաբթի օրերին: Եթե պատվերը ձևակերպվել է շաբաթ օրը, ապա առաքումը կկատարվի երեքշաբթի։
  • Առաքումը դեպի մարզեր իրականացվում է նաև առաքման կետերի միջոցով, սակայն նմանատիպ առաքման դեպքում TI'ME ընկերությունը պատասխանատվություն չի կրում ապրանքի վնասվելու կամ կորստի համար։Այդ իսկ պատճառով ընկերությունը հորդորում է, որպես առաքման հասցե նշել տան կամ բնակարանի հասցե։ 
⬫ Կարո՞ղ եմ օնլայն պատվերը չեղարկել
  • Պատվերը կարող է չեղարկվել մինչև առաքումը:
  • Եթե պատվերը արդեն ճանապարհին է, այն չի կարող չեղարկվել: